joi, 7 aprilie 2011

Part 13.

     I'am spus că ar putea să ia suc de roşii la conservă că se aseamănă cu sângele. Până la urmă ne'am împăcat , el nu a mai omorât oameni , m'am întâlnit cu un băiat nou , pe nume Eric şi acum este actualul meu iubit. Îl iubesc foarte mult şi nu aş renunţa nici la el dacă ar fi fost un monstru ca Jack. Oricum Jack suferă puţin de relaţia ce am avut'o noi , dar acum şi'a găsit şi el pe Cristina şi o iubeşte nespus de mult. Iar Cristina logic , e tot un fel de mutant ca el dar ma rog. Cam aşa se sfârşeşte acest film. Vă mulţumesc că l'aţi urmărit şi vă promit ca mai vor urma. 
      Actori:
Emma- rolul principal
Jack-rol principal
Clarice- rol principal 
Kamna- rol secundar
Cristina-rol secundar
Eric - rol secundar 
Mike - rol secundar




                                                         Sfârşit :3.
    Regizor: Anne
Idei :Anne
Inspiraţie: Creierul meu =))
Fel de film : Dramă , Horror , Iubire , Comedie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu