vineri, 25 martie 2011

Part 1.

  E o seara frumoasă. Eu şi Clarice eram întinse pe canapea şi ne uitam la un film dramă. Mă  gândeam să o las p Clarice să doarmă la mine peste noapte , ca şi o petrecere între cele mai bune prietene. 
      Filmul nu a fost cine ştie ce , şi somnoroasa de Clarice a adormit. Eu , neavând somn , am decis să 'mi iau mobilul şi să 'l sun p iubitul meu , Jack. Suna , şi suna , şi tot suna , şi nu răspundea..... dar tot încercând să dau de el , a răspuns şi am ţipat. Clarice s'a trezit imediat şi a spus :
-JACK , TE ÎNŞEALĂ !!!!!
     Mă uitam la ea , cu ochii speriaţi  , i'am zis :
-Cum .... cum poţi tu , cea mai bună prietenă a mea , să zici aşa ceva?!
-Am avut un vis groaznic , că tu o să încerci să'l suni şi el într'un final va raspunde dar va fi o voce de fată spunând  că e iubita lui , şi tu plângeai aşa de rău încât te'ai sinucis!!
     Mie în acel moment mi'a tresărit inima din loc , pentru că nu avea cum să ştie că l'am sunat mai devreme , dar nu îmi raspunsese nimeni , deci a greşit , sau poate nu.... eu ... eu cred că e o glumă proastă , mai ales după acel film de groază cum să nu se gândească la o farsă proastă? Aşa că i'am spus râzând :
-Hai , mă laşi , asta e doar o farsă proastă , tu ai pus la cale asta împreună cu Jack , nu'i aşa? Mi'a plăcut mult , pentru că m'ai speriat rău de tot . 
-Nu e nicio farsă proastă , SPUN ADEVĂRUL !! Jur pe tine , pe căţelul meu că e adevărat. Dacă nu e atunci eu una am plecat şi nu ai decât să îţi găseşti altă prietenă.
    Iar ea a plecat.... Cu ochii în lacrimi pentru că nu am crezut'o . Însă după ce a spus ce a spus , m'am gândit mai bine şi am zis să mă duc eu singură să verific şi să aflu adevărul . 
     Aşa că m'am dus şi ----




                                        ~TO BE CONTINUED~
















      Pentru început  e vorba de o fată pe nume Emma împreună cu prietena ei cea mai bună Clarice . Emma îl are ca iubit pe Jack de 4 luni şi nici când prietena ei cea mai bună după un film horror îi spune că Jack o înşeală. Ea crede că e o glumă dar Clarice are încredere în forţele ei şi pleacă îndemnând'o pe aceasta să vadă cu propii ei ochi. După ce vede , ea o să facă ce nimeni nu ar fi putut o face . Pe parcurs o să vă spun ce înseamnă cu adevărat o iubire şi o prietenie veşnică pentru Emma . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu