vineri, 25 martie 2011

Part 3.

    Încă şocată de cele întâmplate , am vorbit cu Jack să nu spunem încă poliţiei nimica , şi am hotărât să chem o singură persoană ce mi'a fost alături de când mă ştiu : Clarice. Am sunat'o  şi a răspuns speriată :
-ALllLlLooo??
-Alo? Clarice , ce s'a întâmplat???
-Ar trebui să vii aici......
-Bine...?
~beep , beep ~
-Ce , ce a zis Clarice? a zis Jack. 
-A zis că e ceva urgent şi trebuie să merg la ea...
-A, păi bine du'te nu mă deranjează. 
-Bine , dar să nu afle nimeni de Mady ok? Dacă îi sună mobilul răspunde tu sau nu ştiu vezi.
-Bine.
     Şi am ieşit pe uşa lui Jack ca un fulger , întrebându'mă ce o fi păţit Clarice . Ajungând la casa ei , iarba din curte era neagră , copacii nu mai aveau frunze , casa era în flăcări. Eu am intrat pe uşă şi am început să ma uit de Clarice şi să o strig , în acelaşi timp am sunat la pompieri cât de repede am reuşit. Pompierii au ajuns dupa un sfert de oră la chemarea lor , dar eu tot nu am găsit'o pe Clarice de parcă ar fi intrat în pământ!
     Pompieri au stins flăcările iar eu cu o ultimă răsuflare de a mea , căci eram pe punctul de a leşina , am intrat în casa arsă de foc , dar în zadar. Totul era ars , făcut scrum dar nicio persoană. Poliţia a ajuns de îndată şi nu era nici un cadavru în casă. Jack a ajuns şi el iar eu , am căzut de îndată în braţele lui , şi am început să plâng. Aşa că după o jumătate  de oră , după ce au terminat poliţiştiii de interogat , Jack m'a dus la el acasă pentru că nu mai aveam putere să fac nimica. 
      După ce am ajuns acasă la el , şi mi'a dat un ceai fierbinte şi o pereche de pijamale calde , stateam amândoi în sufragerie  pe canapea , şi vorbeam:
-Deci , cum te mai simţi , dragă?
-Groaznic ,nu pricep unde s'ar fi putut duce Clarice.... 
-Nici eu nu îmi pot imagina unde .... şi nu pricep de ce te'a mai suant atunci...
-Cred că ştiu eu , cred că a vrut---------












                         ~TO BE CONTINUED~














    În această secvenţă Clarice nu mai dă semne de viaţă Emmei , iar toţi sunt foarte îngrijoraţi deoarece în casa lui Clarice nu a fost gasit niciun cadavru! Mai ales că a fost arsă şi înainte de deyastru Clarice a sunat'o pe Emma ca să vină la ea. Emma crede că totuşi Clarice e în viaţă şi se întâmplă ceva straniu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu