sâmbătă, 26 martie 2011

Part 5.

  Clarice mi'a povestit mai totul despre cum e ea o ghicitoare , că nu a vrut să îmi spună pentru că i'a fost ruşine şi credea că o să o consider o nebună. Ceea ce mai mi'a spus a fost îngrozitor. A zis că ea  prevede şi puţin din viitor şi ea a văzut şi ştia că o să ardă casa ei , aşa că , împreună cu familia ei s'au adăpostit într'o fosta casă , şi după localnici , era o casă bântuită. A zis că ar fi venit la mine dar ştia că suntem certate şi ar fi fost prea târziu ca să se ascundă. 
   Aşa că ea mi'a dat adresa de la casă pentru a o lua pe ea şi pe familia ei la mine , ori la Jack acasă , şi că ea ştia din ce cauză este Mady moartă. Ea yicea că defapt Jack nu este o persoană reală pentru că în timp ce se uita prin casa bântuită , a văzut multe lucuri în legatură cu Jack , şi credea că el are o legatură cu acea casă. Aşa că m'am decis când mă trezesc de dimineaţă să mă duc să o iau pe Clarice din casa aia , s'o aduc aici şi să'l interogăm pe Jack. Însă înainte de a ieşi pe uşă , Jack m'a văzut :
-Unde pleci , tu draga mea , la această oră?
-Um , mă duc la .... Aly! M'a chemat pe la ea....
-A , ok . Distracţie frumoasă. 
-Mersi.
     Era cât pe ce.... am ajuns la casă şi am văzut'o pe Clarice , logic că am făcut ca şi în vis , am îmbrăţişat'o strâns! Clarice era şi ea fericită să mă vadă în sfârşit :
-Ce dor mi'a fost de tine , Emma!!
-Şi mie Clarice!
-Deci , a mers bine visul ? Ştii tot?
-Da , dar cum Jack să fie o fantomă? Mi se pare ridicol! De asemenea , nişte scuze pentru tine , pentru ce s'a întâmplat în acea seară . 
-Nu este nimic , ştiu cum e ... Şi dacă nu mă crezi vino cu mine şi o să te convingi imediat.
-OK , dacă zici tu...
    Şi amândoua am intrat --------














                       ~TO BE CONTINUED~ 








    În această parte , Emma află ciudatul adevăr , dar nu este pe cale de a fi terminat.... Însă în acelaşi timp este foarte bucuroasă să o aibă pe draga ei prietenă , Clarice, înapoi. Aly este o prietenă foarte apropiată de a Emmei , pentru că se cunosc din grădiniţă , şi la fel ca şi Clarice , nu doreşte să o piardă , sau să sufere la fel ca întâmplarea lui Clarice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu