miercuri, 30 martie 2011

Part 10.

    Kamna mi'a spus că punctul slab al lui Jack este dulcele , în general zahărul. Nu îl suportă , aşa că mă gândesc să fac cumva să fie la degetul meu mic. Şi mi'a venit! O idee destul de bună care cred că o să meargă . Clarice era lângă mine şi era şi ea pe gânduri şi am tresărit fericită ca să o sperii :
-AM O IDEE!!!!!! 
   Şi săraca Clarice tresări zicând :
-Era să'mi tresare inima! Ce idee ? 
-O să fac poze la toate tablourile din casa lui , fără ca el să fie acolo , şi apoi o să'l denunţ la poliţie . Oricum lui îi e frică de zahăr iar eu ştiu ce să fac ca să nu ne mănânce. 
-Dar ce o să îi spui poliţiei?
-O să'l denunţ spunând că are multe mesaje de groază şi multe altele , văd eu cum pot să fac. Dar trebuie să fac să se predea cumva pentru că sigur ca găsi motive când va fi interogat că nu este adevărat . Dar nu ştiu cum . 
-Poţi să'l ameninţi cu zahăr. spuse Clarice râzând că este chiar un punct slab ciudat.
-Mda...Dar de ce râzi?
-Pentru că e cel mai amuzant punct slab pe care l'am auzit , adică cum să îţi fie frică de zahăr ? Chiar e penibil ... 
-Defapt dacă el e un demon logic că au lucruri mai ciudate..... 
- Hai să ne culcăm e deja 2 noaptea şi vreau să nu mai fiu obosită. 
-OK , noapte bună . 
-Noapte bună. 
     Şi ne'am culcat . Deşi de dimineaţă nu i'am mai găsit pe părinţi , nu ştiu de ce ... dar nu mai erau , defapt niciun părinte din tot oraşul . Toţi părinţii dispăruseră . Dar culmea , nu mai la cei pe care îi cunosc s'a întâmplat. Eram sigură că e vina lui Jack , doar el e cel malefic . Eu împreună cu Clarice şi Kamna , îmbrăcate în zahăr , am mers la Jack acasă şi am intrat , spărgând uşa . 
     Nici nu mai gândeam aşa în fel că este defapt un demon , nu un om normal ca să ne luăm la bătaie , dar pentru noi , părinţii însemnau mult şi nu ne'a mai păsat. Dar când colo , nici măcar Jack nu era . Nu puteam să îmi dau seama unde s'ar fi putut duce şi el . Dar sigur era mâna lui că doar nu pleca de capul lui . Sunt sigură că mai are şi un şef pentru care el lucrează . Aveam multe de bănuit despre el , dar înainte să mă ocup de el , trebuia să îmi dau seama unde s'au dus părinţii noştri . 








                                            ~ TO BE CONTINUED ~






      Clarice , Kamna şi Emma sunt foarte speriate , împreună cu grupul lor , unde s'ar fi putut duce părinţii lor , împreună cu Jack . Dar Emma are dreptate , Jack e de vină , şi foarte surprinzător ce o să se întâmple . Aflaţi în episodul 11. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu