duminică, 27 martie 2011

Part 7.

     Până la urmă , Jack s'a dovedit a fi un demon care posedă un băiat mort cu anii în urmă , deşi chiar nu îmi dau seama cum de o rudă de a lui nu l'a văzut. Clarice şi eu am aflat că era defapt casa lui , şi acolo îşi făcea tablou cu fiecare persoană pe care a omorât'o. Acum eu şi Clarice cu familia ei , sunt acasă la mine , iar acum ne gândim cum să îi dăm de hack lui Jack. 
      La un moment dat , Clarice a zis :
-Fată , cred că nu mai avem ce face , să recunoaştem , nu avem cum să îi dăm vreo soluţie la problema asta! 
-Nu ! Nu pot permite să zic tocmai eu ! Nu pot da înapoi! Trebuie să aibă un punct slab! 
-Dar dacă nu are?
-Nu are cum! Indiferent dacă e demon , sau om , oricare are un punct slab!
-Am o idee!!!
-Zi'o , nu mai sta pe gânduri!!!
-Putem să o luăm pe Kamna , ca să'l spioneze pe Jack pentru a afla punctul slab , dar nu îi zicem nimica Kamnei de Jack , e o idee bună?
-E o idee super!!!! Stai să o sun pe Kamna. 
     Am sunat'o pe mobil cât mai repede posibil. Şi din fericire pentru mine , a răspuns:
-Alo? Da Emma?
-Alo? Kamna? Am o favoare să ţi'o cer. Dar trebui neapărat să fii de acord. OK?
-Bine...
      Şi i'am zis ideea , şi a fost de acord. Apropo , Kamna este o prietenă de a mea , şi ea se pricepe la actorie , dressing , make up  şi spionaj desigur. De aceea am ales'o pe ea, pentru că e persoana potrivită. 
       Dis de dimineaţă -------














                                          ~TO BE CONTINUED~ 










          Ideea lui Clarice , în această parte a poveştii noastre , este o idee minunată şi e şi mai bine pentru că Kamna a acceptat de a fii un spion pentru demon deşi Emmei îi este foarte frică pentru Kamna deoarece dacă Jack o prinde , nu crede că mai scapă cu viaţă , iar ea trebuie să'şi asume responsabilitatea , însă dacă scapă Kamna cu viaţă , Emma s'ar putea să îi spună acesteia adevărul despre Jack.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu