sâmbătă, 26 martie 2011

Part 6.

   Şi am intrat amândouă ca Clarice să mă convingă de spusele ei. Şi aşa a fost. Ce vreau să zic? Peste tot scria Jack şi era lângă fiecare tablou a unei persoane scrise de genul : De ce mi'ai făcut una ca asta? De ce mă urăşti ? De ce m'ai făcut să sufăr în toţi aceşti ani? ;Dar asta nu e tot , era şi un tablou cu Mady , şi a zis lângă el : Cum ai putut să mă omori aşa crud?  ;Deci era clar , Jack , nu e Jack pe care îl ştiu eu :
-Şi Emma , acum ce putem face?
-Nu avem decât să mergem la Jack şi să îi spunem tot. Să vedem dacă recunoaşte. 
-OK , cum zici tu. 
    Şi am mers la Jack acasă , el era pe canapea şi se uita la o comedie. Din păcate pentru el , acea comedie s'a terminat . Am mers hotărâtă , cu băgare de seamă că e o fantomă şi i'am zis :
-Jack , avem ceva foarte important de vorbit . Gata cu glumele , e ceva ce nu cred că o să te încânte. 
-Bine , dragă , cum spui tu . Ce s'a întâmplat?
   Şi am scos'o din "ascunzătoare" pe Clarice , şi i'am spus totul de parcă aş fi memorat o poezie cu 10 strofe. 
-De ... de unde ţi'ai dat seama? spuse Jack cu o voce tremurândă.
-Clarice , e ghicitoare şi şi'a dat seama de totul , aşa că pleacă şi nu mai bântui pe aici . 
-Faci o greşeală draga mea , eu nu sunt o fantomă care are nevoie să se ducă către lumină , eu sunt un demon , care trăieşte cu oamenii de ani întregi ! Nu poţi să te trezeşti aşa o copilă ca tine că trebuie să plec! Spuse Jack , toate acestea cu o voce înspăimântătoare.
-Dacă nu o să o faci , sun la poliţie!
-Şi ce o să mă fac? Le zici poliţiştilor că eu sunt un demon care omoară oameni ? râse Jack.
-Atunci , o să te declar poliţiei că tu ai omorât'o p Mady. 
-Bine , spunele , nu ai decât dar o să mă scot singur , dacă nu îţi aminteşti , demon??
-OK , deci nu pot să o fac în niciun fel.... Oricum pentru mine tu nu mai exişti , şi n'ai decât să rămâi cu Mady , căci eu nu îmi pot închipui cum ai putut să mă minţi în toţi aceşti ani . 
-Aşa bine dragă , cum am făcut cu toate din casa mea . 
-Aia era casa ta? întrebă Clarice.
----------------------








         


                                    ~TO BE CONTINUED~










       Deci , Emma ştie ce trebuie să ştie despre Jack , astfel încât să ' şi dea seama că nu e o persoană adevărată . Dar Jack are alte assu'ri în mână , şi aşa cum s'a întâmplat cu acest secret , nu  îl va dezvălui aşa uşor precum crede Emma. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu