joi, 31 martie 2011

Part 11.

  Până la urmă eu cu Clarice l'am aşteptat pe Jack  3 ore lângă casa lui şi tot nu a apărut. Mă gândesc oare unde s'ar fi putut duce ? Şi poate cu părinţii noştri. Seara s'a lăsat iar eu cu Clarice am mers acasă , supărate pentru părinţi. Dar când să intrăm pe uşă ghici ce? Părinţii veneau fericiţi de la cumpărături . Clarice şi eu eram foarte surprinse zicând la ai noştri :
-Unde aţi fost????? Am crezut că aţi dispărut???
-Păi s'a deschis un nou magazin şi mai toţi părinţii care copii sunt prietenii tăi au fost la deschidere , la fel şi noi. 
-Chiar ne'am speriat foarte rău. Puteaţi să lăsaţi un mesaj cel puţin pe frigider să nu ne mai facem atâtea griji. 
-Scuze , dragă. 
     Eu şi Clarice imediat ce ne'am întins în pat am început să râdem la ce prostii inventaserăm cât timp părinţii au fost plecaţi. Nici măcar vreun prieten nu şi'a dat seama . 
      În rest nu mai am ce zice..... ne'am culcat. Clarice ca de obicei a adormit , şi eu scriam în jurnal despre cele întâmplate , râzând.





                                           ~TO BE CONTINUED~




          Nu cred că v'a prea încântat această parte a poveştii dar trebuie să aduc în poveste şi părţi mai plictisitoare .... Asta e ... mai multe în episodul 12. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu