sâmbătă, 26 martie 2011

Part 4.

    Eram încă frustată de probleme acestea .... despre Clarice care e dată disparută , şi poliţia mai mă şi suspectează pentru acest lucru , pentru că am fost singura persoană care a contacta'o înainte de accident , iar în legatura cu Mady.... nu ştiu cum vor afla părinţii ei de acest lucru. Deşi mă simt bine că îmi stă de urât Jack , mai ales în aceste momente :
-Hai , Emma , nu mai fii supărată ! Priveşte partea bună a lucurilor...
-Cum să nu fiu supărată Jack!? Poliţia mă suspecteayă oricum că i'am făcut ceva lui Clarice şi poate dacă află că Mady e moartă şi eu stau în casă cu ea, sigur o să mă declare vinovată pe degeaba!
-Nu te mai gândi atât! Mai bine închide ochii şi dormi. Poate visează unul dintre noi ce putem face în această situaţie.
-OK. 
   M'a sărutat uşor pe frunte şi s'a dus sus să doarmă. Pe mine m'a lăsat pe canapea. Şi imediat ce a plecat, la câte lucruri m'i se întâmplaseră am adormit.
             ~VISUL ~
   Eram într'un loc ciudat , ca la Alice din Wonderland , şi erau tot felul de creaturi ce îmi dădeau fiori. În timp ce mă plimbam pe o cărare ce ducea spre o casă bântuită, Clarice a venit în faţa mea. Cu pupilele cât un purice , inima bătea ca şi cum aş fi alergat la un maraton , şi am mers la ea într'o viteză ca un fulger şi am îmbrăţişat'o strâns . La un moment dat , Clarice a zis :
-Nu avem timp de îmbrăţişări!
-De ce ? Ce s'a întâmplat ?? Eu nu te'am mai văzut de o grămadă de timp , zi'mi unde eşti în acest moment? Te rog!
-O să'ţi zic! Toate la timpul lor , mai întâi ascultă'mă ce am de spus ! OK?
-OK.
-Deci , după cum vezi tu , sunt în visul tău , poate te întrebi cum .... eu .. sunt o ghicitoare , nu am vrut să'ţi spun până acum deoarece -------














                                        ~ TO BE CONTINUED~










     După cum vedeţi , lucrurile au luat o întorsătură groanică pentru Emma , când a văzut'o pe Clarice în visul ei . O să vedeţi că până la urmă Emma descoperă ceva care îi va da fiorii şi nu o să'i placă mai deloc. Deoarece Clarice este o ghicitoare ştie mult mai multe decât ar ştii Emma, sau crede că ştie . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu