luni, 28 martie 2011

Part 8.

     Dis de dimineaţă m'am întâlnit cu Kamna şi Clarice , şi am pus pe o masă planul nostru. Kamna a fost de acord deoarece nu era un plan prea rău. Mai ales că este o bună căţărătoare de când era un copil , trebuia doar să se urce şi să'l spioneze pe Jack în camera lui , pentru că ştiam că acolo se petrece toată "distracţia ".
     După 4 ore de studiat , oricum lui Kamna i'am zis totul despre Jack când ne'am întâlnit , deoarece dacă ea vedea ceva suspect era mai rău pentru că nu i'am spus. Deci , după 4 ore , a venit Kamna la mine foarte speriată . Am pus'o să stea jos , să se calmeze şi să'mi spună ce s'a întâmplat. Cu greu , mi'a spus :
-Eu... eu ... am văzut ceva îngrozitor!!!!!
-Ce???!! Ce a făcut???
-Păii......
-CE?????????????????
- Jack e ....................

-Da?Da??
-...
-Zi odată !!!!
-Jack a mâncat'o pe Mady! A început să îi rupă burta şi să'i mănânce organele interne ! Apoi capul şi celelalte! Nu ştiu cum ia încăput totul în burta aia!!!
- O doamne!!!!!! Şi presupun că din cauză că e un demon ... dar doamne!! Chiar nu are nici un pic de milă!!!!!! Nu îmi vine să cred că l'am iubit !!!!!!

-Ştiu ... e foarte deprimant....dar ştii ce aş face în locul tău?
-Ce ai face? 
-Păi ... eu mă gândesc că dacă poate şi el te'a iubit ... zic să îţi găseşti repede pe altul , că îţi spun eu că o să reacţioneze într'un fel ...
-Dacă îl ia şi îl va omorî?? 
-Păii ... la asta nu m'am gândit. 
-Ar fi trebuit .... oricum nu e o idee bună deoarece punem iar o viaţă în joc .....
    Atunci nişte gardieni au ciocănit la uşa mea. Şi am răspuns ------






                                   ~TO BE CONTINUED~










      Povestea continuă când nişte gardieni bat la uşă pentru că ei cred că Emma e vinovată de uciderea lui Mady. Mai multe în partea 9. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu