luni, 28 martie 2011

Part 9.

     Am deschis uşa şi erau nişte gardienii cu muşchii ca de un uragutan şi mă forţau să merg la poliţie pentru o investigaţie mai amănunţită pentru Mady. Eu desigur nu am vrut să merg , dar au insistat aşa de rău încât a trebuit. Am luat'o pe Clarice cu mine , iar pe Kamna am dus'o pentru a ami spiona pentru că avea toată ziua liberă.  Când am ajuns şi am intrat pe uşă picioarele mi'au tremurat , suflarea a îngheţat iar îmi era un friiig de dârdâiam. 
    Era ca şi cum aş fi pătruns într'un palat de gheaţă , cu mulţi criminali în partea cealată a lumii care nu credeam s'o văd vreodată. Când mă gândesc că mama îmi spunea să nu fac ceva greşit să ajung doamne fereşte la închisoare , tocmai s'a întâmplat. A început o ziaristă să mă interogheze despre ce am vorbit cu Mady înainte , ce ştiam despre ea , cum o credeam , unde cred că era înainte de deces , chestii de ăstea. 
     Noroc că m'au tirmis acasă , şi că am zis lucruri frumoase despre Mady , deoarece dacă ziceam lucruri rele , chiar că o încurcasem. Clarice a fost cu mine şi mai m'am liniştit. Kamna nu a mai descoperit nimic suspect , deşi mă miră. Cine ştie care o fi următoarea victimă a lui ? Trebuie să descoperim repede înainte să lovească din nou , şi trebuie ca eu şi Clarice să fim atente cu Kamna în misiunile ei , pentru că e foarte riscant. 
     Aveam o idee de a merge din nou la casa lui , poate e o poartă , ceva , orice să ne ducă la un semn , la ceva ,un punct slab. Când , deodată a venit Kamna , foarte fericită :
-CLARICE! EMMA! Ştiu ce punct slab are Jack!!!!
-Care???? Spune'l !!! Am zis eu şi Clarice în cor .
-Punctul lui slab este ------








                                      ~TO BE CONTINUED~










        Clarice descoperă un punct slab al lui Jack care e foarte surprinzător , şi foare neliniştător. Să vedem dacă o va scoate la capăt în partea 10 . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu