vineri, 25 martie 2011

Part 2.

    Aşa că m'am dus şi când am intrat pe uşă am auzit un ţipăt. Dar nu era de fată ci de băiat. Atunci mi'am dat seama că era Jack. Am alergat pe scări şi am spart uşa de la camera lui Jack . Şi am rămas mută. De ce? Era o fată un sutien şi chiloţi cu capul spart iar sângele acesteia se împroşcase mai prin toată camera. Jack era şi el în stare de şoc aşa că l'am luat din cameră şi l'am dus pe hol...
-JACK! Cum ... cum ai putut să mă înşeli? Am avut încredere în tine şi tu asta îmi tot faci pe la spate???? Ce ai de spus acum în apărarea ta?!
-Dar nu eu am omorât'o dragă ... Cum pot eu să omor un om? Mă vezi tu în stare de asta?!
-Nu mă refer de cadavru , mă refer că mă înşeli!!!
-Ba nu te înşelam....
-Ba da !! Eşti decât un mare porc! Eu am plecat nu ai decât să te descurci singur cu cadavrul care presupun e din cauza ta!
-Ba sincer şi eu sunt şocat .... dar crede'mă nu am făcut nimica cu ea !! Nici nu am apucat!Doar lasă'mă să auzi ce s'a întamplat ! Te rog!
-Bine zi ce ai de spus .... 
-Bine , mersi ! Deci , eu eram în bucătărie , când , deodată a sunat la uşă. Am răspuns şi era Mady (Mady fiind fata cu capul spart) şi a intrat peste mine în casă şi m'a luat şi ma dus până aici... Eu i'am zis ca sunt cu cineva dar ea insista pentru sex..... Aşa că ea se dezbrăca şi eu am coborât până jos ca să te sun pe fix doar că tu ai sunat la uşă şi atunci am auzit că a ţipat , şi am urcat la ea să văd ce s'a întâmplat şi am văyut ce ai văzut şi tu . Eu am rămas mască şi apoi peste 5 minute ai apărut şi tu. Deci , în concluzie nu am făcut nimica . 
-Bine , să te cred.... Dar ce s'a întâmplat cu ea?
-Nu ştiu nici eu , dar nu te desparţi de mine nu'i aşa?
-Nu , dar mai întâi trebuie să -----










                 ~TO BE CONTINUED~










 În această parte , Mady , fiind duşmanul aprig al lui Emma , o găseşte pe aceasta în patul lui Jack cu capul spart plin de sânge peste tot.Ei vor încerca să facă ceva pentru a putea ca poliţia să nu îi aresteze pentru o crimă ce nu au făcut'o ei. În legatură cu Jack şi Emma deocamdată rămân împreună deşi Emma E puţin îngrijorată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu